Jonas C.
1 maj 2018
När vi kom idag den 1 maj för att premiär spela insåg vi snabbt att banorna var alldeles för mjuka att spela på efter nattens och morgonens regn. Därför fick vi ställa in. Inget konstigt.
Dom är ju extra känsliga så här i början på säsongen.
Tyvärr hade inte dom som spelat tidigare under dagen inte insett detta. Detta har då resulterat i att banorna inte ser något vidare ut ikväll.
Antingen måste styrelsen stänga banorna tills dom sätter sig och när det regnat eller så får alla börja ta ansvar för när banorna är spelbara eller inte. Idag borde det inte skett något spel enligt vår mening.
Kan vara bra med en påminnelse så här tidigt på säsongen.
Dom är ju extra känsliga så här i början på säsongen.
Tyvärr hade inte dom som spelat tidigare under dagen inte insett detta. Detta har då resulterat i att banorna inte ser något vidare ut ikväll.
Antingen måste styrelsen stänga banorna tills dom sätter sig och när det regnat eller så får alla börja ta ansvar för när banorna är spelbara eller inte. Idag borde det inte skett något spel enligt vår mening.
Kan vara bra med en påminnelse så här tidigt på säsongen.