Jens Ericsson Rindö
10 jul 2017
10 jul 2017
Idag söndag, 9 juli ankom jag till bana 1 kl.9.00 och fann att föregående medlem, som spelade fredag kväll, lämnade banan utan att " fixa banan" efter avslutat spel!! - Sånt gillar ingen, eller...?