Peter Duhs
26 maj 2018
26 maj 2018
Jag håller med Richard i sak. Att skriva anonymt ( vem är Dalle ) och att inte använda vårdat språk är helt förkastligt i vår tennisklubb Visst är det underbart med det härliga vädret men det innebär att samtliga medlemmar måste hjälpa till med skötseln av banorna
Peter Duhs
Peter Duhs