Jens Ericsson
12 sep 2018
12 sep 2018
Mycket tråkigt att KM traditionen bryts! -Om inte KM spelas regelbundet kan det leda till att intresset för KM upphör hos medlemmarna. Jag menar att det nästa år blir ännu färre som anmäler sig. Jättetrist beslut - jag hade verkligen sett fram emot KM som är en trevlig samlingspunkt och ett bra tillfälle att lära känna medlemmar som man annars sällan träffar!