Jens Ericsson
13 apr 2019
13 apr 2019
Hej Banchefen och styrelsen! Jag kan inte i år delta p g a annat engagemang både 13 och 14/4 som är inbokat sedan lång tid, tyvärr! -Jag deltar årligen och tycker det kul att hjälpa till att få banorna spelbara. I fjol var banorna bedrövliga på vårstäddagen men ändå kunde banorna öppna redan i början av maj ! -Otroligt med tanke på banornas status då ! - Hur är status i år ?