Patric W.
14 aug 2019
Hej alla tennisälskare!
Idag glömde jag min gråsvarta cykelvattenflaska när vi spelat på bana 1 kl 15-16. Om nån hittar den får ni jöttegärna ställa den på skrivbordet i klubbhuset.
Tack så länge o ha en fin kvöll.
Mvh Patric
Idag glömde jag min gråsvarta cykelvattenflaska när vi spelat på bana 1 kl 15-16. Om nån hittar den får ni jöttegärna ställa den på skrivbordet i klubbhuset.
Tack så länge o ha en fin kvöll.
Mvh Patric