Kansli H.
2 sep 2019
Bra poäng Jonas enda är väl att det skickats ut 3 kallelser om KM-singeln och ändå bara 7 anmälda, blir svårt för oss att planera en seriös turnering på få personer. Men vi vill säga att om någon medlem vill hålla i KM-singeln på Lördag är man självklart välkommen att göra det.