Jonas Lind
19 jun 2018
19 jun 2018
Hej!
När vi skulle lämna banan idag vid 21:45 så stod dörren in till klubbhuset och larmade. Vi kunde således varken komma in eller lämna nyckeln till bana 2. Nyckeln finns hos Jonas Carlqvist som bor mitt emot banorna. Jonas kollar om det går att komma in imorgon bitti. Annars får ni som ska spela på bana 2 gå in via bana 1 tills kvällen. Ja, förutsatt att ni kommer in i klubbhuset förstås.
/Jonas Lind
När vi skulle lämna banan idag vid 21:45 så stod dörren in till klubbhuset och larmade. Vi kunde således varken komma in eller lämna nyckeln till bana 2. Nyckeln finns hos Jonas Carlqvist som bor mitt emot banorna. Jonas kollar om det går att komma in imorgon bitti. Annars får ni som ska spela på bana 2 gå in via bana 1 tills kvällen. Ja, förutsatt att ni kommer in i klubbhuset förstås.
/Jonas Lind