Dan J.
10 jun 2013
Hej. Jag är ny medlem och har precis börjat jobba har i Hjorthagen. Är det någon som kan spela? Jag kan i princip närsomhelst pga närheten till jobbet. Strax innan lunch och strax innan middag är såklart bäst. Jag behärskar alla slag och är snabb. Siktar på att försöka spela 2-3 gånger i veckan. Carlos? Radha? Annan?