Hjorthagens T.
30 maj 2015
De som spelade 11-12 har fått en varning extra allvarligt då vi bytte kod för ca 2 veckor sedan. Kan man inte sköta sig och låsa efter man spelat riskerar man att bli avstängd.
Mycket bra jobbat av Marko och kollegor idag.
Mycket bra jobbat av Marko och kollegor idag.